Praktische informatie

U kunt mijn werk bekijken op www.ingridsimons.com
Voor informatie kunt u mij een mail sturen : info@ingridsimons.com

dinsdag 12 januari 2016

WORKSHOP ZEEFDRUK
februari 2016

bij Grafisch Atelier Daglicht, Eindhoven (TU/e terrein)

Er is nog 1 plek vrij voor deelname!


Dinsdagavond 2 februari
(films & zeven maken)
Zaterdag 6 februari overdag
(drukken van de prenten)


In deze workshop bied ik de basistechnieken aan van deze techniek.
In eerdere berichten op dit blog staat wat meer achtergrond informatie en foto's m.b.t. de zeefdruk workshops.



Dinsdagavond 19.30 - 22.30 uur
Zaterdag 10.00-16.00 uur
(1 dagdeel ook mogelijk 32,50 euro : 10.00-13.00 of 13.00-16.00 uur)


Kosten  ; 65,-- euro 
(voor 2 dagdelen, 1 avond zeven maken & 1 dagdeel drukken (1 drukgang)

Kosten voor 3 dagdelen,: 
97,50 euro
(
1 avond zeven maken, zaterdag overdag (2 dagdelen) prenten drukken
(experiment met kleur en druktechnieken, meerdere drukgangen mogelijk)
Ps. Tijdens de zaterdag kan er altijd nog bijgeboekt worden voor het 3e dagdeel.


Workshop is inclusief materialen, exclusief papier, 
max. A4 formaat
  


Als je meer van mijn grafische werk wilt zien bezoek dan a.u.b. mijn site :
www.ingridsimons.com onder "Graphic art"
Mocht u aanvullende informatie willen, of zich op willen geven voor deze workshop,
stturt u a.u.b. een bericht naar  :
info@ingridsimons.com

Met vriendelijke groet!
Ingrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten